НРС Hamburg Port Consulting GmbH

Замовник: «НРС Hamburg Port Consulting GmbH (HHLA)»; ЦПК України
Об'єкт: Карантинний мол
Роботи:  Будівництво контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського порту: влаштування покриття та інженерних мереж, понад 83 5000 м.кв.
Адреса:  Україна, м.Одеса, територія Одеського порту
Про проєкт: Будівництво контейнерного терміналу проєктується на відкритій акваторії Одеської затоки, що безпосередньо примикає до зовнішніх кордонів Рейдового і Карантинного молів.
Проєктований комплекс включає:: Проєктна річна потужність нового контейнерного терміналу - 600000 ТЕУ; формування території площею 19,3 га; днопоглиблення акваторії площею 65 га; огороджувальна споруда (хвилелом) довжиною 900 м; 2 причали загальною довжиною 650 м і глибиною 15,0 м, обладнані контейнерними перевантажувачами; берегоукріплення довжиною 920 м; відкриті складські майданчики для контейнерів, обладнані козловими пневмоколісними кранами з колією 26,45 м площею 65190 м2; під'їзна автодорога довжиною 450 м; адміністративно-побутова будівля; допоміжні, сантехнічні, електротехнічні будівлі і споруди, які обслуговують комплекс; огорожу території довжиною 635 м. Лінія кордону висунута в акваторію на відстань 295 м від існуючої хвилевідбійної стінки Карантинного молу. Автотранспортний зв'язок із зовнішніми магістралями передбачається по проєктованій автодорозі, для якої намивається смуга шириною 18 м з берегоукріпленням, з приєднанням до шляхопроводу. На території комплексу проєктуються 2 виїзди. Головний в'їзд (виїзд) з контрольно-пропускним пунктом, розрахований на одночасний пропуск 4-х автотранспортних засобів. Другий в'їзд - з боку існуючого контейнерного терміналу причалів №2 і №3, призначений, в основному, для проїзду пожежних машин. В операційній зоні розміщуються причали, відкриті складські майданчики з технологічними проїздами. У тиловій зоні розміщуються тилова автодорога з шириною проїзної частини 12 м, адміністративно-побутова будівля зі стоянкою особистого транспорту, автоваги, стоянки порожніх тягачів з напівпричепами, трансформаторна підстанція. На ділянці території, що примикає до північної огорожі розміщується комплекс очисних споруд. Існуючий підхідний канал спроєктований для проходження суден довжиною до 300 м і шириною до 40 м. Проєктований підхідний канал і операційна акваторія контейнерного терміналу буде мати проєктну глибину 15,0 м від «О» порту, для прийому суден СК-8000 довжиною 323 м, шириною до 42.8 м, з осіданням углиб 14,0 м. У перспективі передбачається збільшення проєктної глибини контейнерного терміналу до 16.0м для прийому суден СК-10 ТОВ (довжина 363,8 м, ширина 47,2 м, осадання вглиб 15,4 м.